Do Maksymilianowa, powrót przez Stary Rynek

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 0

Do Maksymilianowa pojechałem oczywiście przez Myślęcinek, wczesnej przejechałem obok nowej biblioteki UKW w Bydgoszczy.

Bibilioteka UKW © ury

Dojechałem do Myśla, gdzie pojawiły się nowe rzeźby (okolice ZOO).

Myślęcinek - rzeźby © ury

Kolejny stop to przejazd kolejowy w Niemczu, jak widać na tablicy w nocy jest zamknięty. Jechałem nim kilka razy, ale aut nigdy obok mnie nie widziałem.

Przejazd kolejowy w Niemczu © ury

Po przejechaniu torów skręcamy w prawo i wjeżdżamy na bardzo dobrze utwardzoną drogę w lesie w kierunku PKP Maksymilianowo

Droga do Maksymilianowa © ury

PKP Maksymilianowo, budynek stacji to już dom mieszkalny.
Właśnie jedzie pociąg towarowy, ale stacja czynna również dla ruchu osobowego.

PKP Maksymilianowo © ury

Wracałem przez Żołędowo, obok starego kościoła.

Żołędowo © ury

Mapa terenu dla orientacji © ury

Dalej po drodze był po raz drugi Myślecinek, gdzie odbywały się zawody w Wake Parku

WakePark Bydgoszcz © ury

Ostatni stop, to Bydgoszcz Buskers Festiwal – Międzynarodowe Spotkania Artystów Ulicznych, poniżej kilka fotek.

Jeszcze na koniec takie autka stały zaparkowane przy ul.Mostowej