Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi ury z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 15693.23 kilometrów w tym 2676.37 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.79 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl


meteoblue
Radary, ostrzeżenia przed burzami - antistorm.eu

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy ury.bikestats.pl
Dane wyjazdu:
10.00 km 0.00 km teren
00:47 h 12.77 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:10.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Testy Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego

Poniedziałek, 2 kwietnia 2018 · dodano: 01.05.2018 | Komentarze 0

Dziś przetestowałem nowy BRA.
Generalnie rowery jeździły i hamowały wiec jestem zadowolony, choć nie w 100%. Ogólnie plan był taki, żeby pojeździć rowerem z wałem kardana.
Odwiedziłem 6 stacji, dwie na Górzyskowie i 4 w centrum.
Na początek zamki rowerowe, w tym obszarze praktycznie bez zmian do lat ubiegłych.
Stacja 49. Gnieźnieńska / Gołębia dopiero czwarty zamek puścił rower, później było już lepiej ale zazwyczaj nieco siły trzeba użyć ze oddokować jednoślad.
Ustawiam siodełko na maksymalne położenie i czuje, że coś nie tak kolana idą mocno do góry, czyli za krótka sztyca.
Zjechałem do centrum znalazłem stację z jednym „bezłańcuchowcem”, ale system omija ten zamek nie można go wypożyczyć. Nie poddaje się jadę dalej, kolejna stacja Dworzec PKP i jeszcze jedna.
Stacja 23. Mickiewicza sześć wolnych z wałem kardana i ta sama sytuacja. To nie może być przypadek.
Kontakt z centrum obsługi BRA nie pozostawia złudzeń konsultant oznajmia mi, że te z wałem kardana są jeszcze nie wprowadzone do systemu, wie nie mogę dostać go do jazdy.
Po co wiec je wystawili, są widoczne na mapie w co najmniej kliku stacjach.
Biorę wiec kolejnego „łańcuchowca” i kończę testy.

Zalety:
• Kola się kręcą, hamulce hamują, oświetlenie i przerzutki sprawne.
• W czasie 20 bezpłatnych minut można pokonać spory kawałek miasta.

Wady:
• 1 konto/ 1 rower - w ubiegłych latach można było wypożyczyć 2 rowery. Inne systemy w innych miastach, umożliwiają nawet 4 rowery na jedno konto.
• Zbyt krótka sztyca dla wysokich osób - jazda niezbyt komfortowa.
• System zamków - nie zawsze uda się oddokować rower, czyli tak jak w latach ubiegłych.
• Brak możliwości wypożyczenia roweru z wałem kardana - wierze, że to problemy przejściowe.

Bydgoski Rower Aglomeracyjny
Bydgoski Rower Aglomeracyjny © ury
Bydgoski Rower Aglomeracyjny
Bydgoski Rower Aglomeracyjny © ury
Bydgoski Rower Aglomeracyjny
Bydgoski Rower Aglomeracyjny © ury
Bydgoski Rower Aglomeracyjny
Bydgoski Rower Aglomeracyjny © ury
Bydgoski Rower Aglomeracyjny
Bydgoski Rower Aglomeracyjny © ury
Bydgoski Rower Aglomeracyjny
Bydgoski Rower Aglomeracyjny © ury
Bydgoski Rower Aglomeracyjny
Bydgoski Rower Aglomeracyjny © ury
Kategoria |Bydgoszcz|



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odnia
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]