Tor Regatowy + Śluza Brdyujście

Poniedziałek, 4 lipca 2016 · dodano: 05.07.2016 | Komentarze 1

Postanowiłem sprawdzić informacje umieszczona na stronie Bydgoszcz.pl odnośnie rowerów wodnych w przystani na Witebskiej 2.
Rowerów nie wiedziałem i nie było też z kim porozmawiać, ale przy zachodzącym słońcu objechałem tor regatowy i śluzę Śluza Brdyujście. Tor regatowy jest najstarszy w Polsce, byłem tam już kilka razy ale nigdy nie trafiłem na zawody. Z trybun widać nieużywaną ślużę nr. 1 Śluza Brdyujście. W zasadzie udało mi się tam dostać bo furtka wyjątkowo była otwarta, zazwyczaj wejście trzeba umawiać. Jest co oglądać szczególnie, że ostatni raz byłem tam kilka lat temu jeszcze przed remontem.

Tor regatowy w Bydgoszczy
Śluza Brdyujście

Tor Regatowy w Bydgoszczy
Tor Regatowy w Bydgoszczy © ury
Śluza Brdyujście © ury
Śluza Brdyujście
Kategoria |Bydgoszcz|

Gość | 13:17 środa, 3 sierpnia 2016 | linkuj Rowery miały przerwę w pływaniu ze względu na konieczność ubezpieczenia. Od sierpnia już pływają. Rowery nie są bezpośrednio na Torze Regatowym tylko w Klubie Sportów Wodnych Bydgoszcz Brdyujście. ( Klub jest na przeciwko firmy Gazbud). Na pewno by pan je widział bo stoją przy pomoście. Nie zawsze jesteśmy na przystani, proszę pamiętać, że robimy to społecznie a prywatnie też chodzimy do pracy:). Na przystań przyjeżdżamy po pracy, czyli w dni powszednie jest to od godz 16-17 a od piątku do niedzieli jesteśmy cały dzień. W związku z dużym zainteresowaniem proszę rezerwować rowery telefonicznie( 798-967-810). Wówczas nawet jeśli nas nie ma to na pewno ktoś przyjedzie i wyda rower. Bez rezerwacji nie możemy zagwarantować dostępności roweru bo rowery są tylko 4.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namio