Dłuższa pętla na zachód od Bydgoszczy

Sobota, 28 maja 2016 · dodano: 28.05.2016 | Komentarze 0

Pojeździliśmy troszkę z Grzegorzem po "moich" terenach.

Na początek lotnisko EPBY + leśny DDR którym dojechaliśmy do Trzcińca, tu następuje zmiana nawierzchni na DDR asfaltowy.
Po kilku minutach jesteśmy w Cielu, dalej kładka nad S5 w Lipnikach i już mkniemy "ekspresową" trasa przez Murowaniec, Drzewce do  Łochowa.
Tutaj przy śluzach zatrzymujemy się na dłużej, bo akurat dopływają cztery kajaki i będą się przeprawiać.
Pokręciliśmy się trochę po terenie, ekipa została opuszczona do dolnego poziomu i dalej kanałem Noteckim popłynęła w kierunku Paterka.
Ruszamy dalej, droga się zawęża i przechodzi w pole na którym po śladach pewnie od maszyn rolniczych docieramy do mało znanego mostu na Kanale Bydgoskim.
Most służy głownie do przejazdów lokalesów na pola i chyba dla wędkarzy których widać w szuwarach.
Sama konstrukcja jest raczej po generalnym remoncie i wygląda bardzo solidnie.
Po sesji zdjęciowej czas na podjazd do Kruszyna, przecinamy tory kolejowe szlaku na Szczecin oraz DK 10 (też na Szczecin) i asfaltową drogą docieramy do Osówca.
Mamy jeszcze siłę, pogoda jest dobra wiec wykonujemy pętle przez Mochle zamykając ją przejazdem do Bydgoszczy kierując się znakowanym szlakiem niebieskim.