Rower:

Pieczyska + ryba w Stopce z Margolą

Sobota, 16 maja 2015 · dodano: 17.05.2015 | Komentarze 0

Podobnie jak zeszłym tygodniu sobota to czas na rower, tym razem tylko z Margolą wybraliśmy się na pętle do Koronowa z opcja krótkiej wizyty nad Zalewem Koronowskim w Pieczyskach. Zaczęliśmy miastem gdzie na Wyspie Młyńskiej zaczynał się piknik ekologiczny.
Kolejnym stopem był Myślęcinek bo nasza trasa prowadziła dalej przez Zołędowo, Nowy Mostek i Samociążek. W Pieczyskach praktycznie przedsezonowe pustki, po chwili odpoczynku ruszyliśmy w drogę powrotną. Na trasie nie mogło zabraknąć stopu na obiad w smażalni ryb w Stopce do której z DDR Koronowo - Bydgoszcz trzeba zjechać przy cegielni. Po posiłku już "pełną parą" ruszyliśmy dalej, moc była potrzeba bo wiało coraz bardziej a pól po drodze brakuje. Ostatni szutrowy odcinek drogi zaleciłem  Margoli aby się dobrze rozpędzała bo trzeba pokonać kilka górek, tak też zrobiła i dość szybkim tempem wjechaliśmy do Bydgoszczy.

PS. Mijając kolejne pola rzepaku zainteresowało mnie, że sporo tego rośnie. Jednak potentatem w uprawie są Kanada i Chiny, tam to dopiero musi być żółto na polach ;)
Kilka informacji o rzepaku jest tutaj