Rower:

Gruczno - Festiwal Smaku 2014

Sobota, 23 sierpnia 2014 · dodano: 24.08.2014 | Komentarze 1

Okazją do wyjazdu do Gruczna był coroczny Festiwal Smaku który w tym roku odbywa się po raz dziewiąty.
Dzień przed wyjazdem Margola zgłosiła chęć wspólnej wycieczki, cała trasa miała prawie 100km więc jeszcze rano w sobotę zapytałem czy jest pewna fizycznie i psychicznie, potwierdziła ;) Weryfikowałem nawet pociągi do/z Parlina gdyby jednak plany miały się zmienić.
Nie było takiej potrzeby przejechała cała trasę i teraz trzeba to niej mówić Jesteś Zwycięzcą .

Trasa wiodła mało uczęszczanymi drogami i praktycznie cała była po asfalcie poza jednym odcinkiem 3km za Supolinem, poniżej poglądowa mapka. Do Gruczna pojechaliśmy przez: Myślecinek, Żołedowo, Nekle, Borówno, Dobrcz, Trzeciewiec, Supolin, Topolno, Topolinek, i meta w Grucznie. Trasa powrotna w dużej części wiodła wzdłuż Wiślanej Trasy Rowerowej: Z Gruczna przez Topolinek, Topolno, Kozielec, Trzesacz, Strzelce Dolne i do Bydgoszczy wjechaliśmy od strony Fordonu.
Jeśli mowa o Trzesaczu trzeba wspomnieć o niezłym 7% zjeździe z pięknym widokiem na zakole Wisły,

Trasa Bydgoszcz - Gruczno - Bydgoszcz
Trasa Bydgoszcz - Gruczno - Bydgoszcz © ury

Na festiwalu pojedliśmy, pooglądaliśmy pokaz psów pasterskich oraz odpoczęliśmy przed drogą powrotną.
Pogoda jak na rower była wyśmienita, słońce za chmurami wiatr słaby ale momentami przechodzący do umiarkowanego.