Do Myśla - otwarcie sezonu 2014

Sobota, 8 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 0

Sezon 2014 rozpoczęty, na początek oczywiście Myślęcinek. W kalendarzu jeszcze zima, ale na temp. odczuwalna około 15 stp.
Wybrałem drogę bulwarami nad Brdą aby zobaczyć nowy kawałek DDR pod Trasą Uniwersytecką. Sama budowa trasy została ukończona późną jesienią 2013, ale postawiono znak zakazu jazdy rowerem. Ścieżki rowerowej wzdłuż trasy również nie zaprojektowano.

Zaraz po zjechaniu nad Brdę w wiosennym słońcu ładnie prezentuje się była siedziba BTW, aktualnie restauracja Zatoka.
Opis budynku tutaj

Zatoka Bydgoszcz
Zatoka Bydgoszcz © ury

Jadąc dalej ukazuję się pylon mostu na Trasie Uniwersyteckiej, będąc pod samym mostem jest miejsce do postoju, odpoczynku a dla chętnych pole do gry w boule.
Pylon Trasy Uniwersyteckiej
Pylon Trasy Uniwersyteckiej © ury

Nowa DDR oraz pole do gry w boule
Nowa DDR oraz pole do gry w boule © ury

W Myślu pokręciłem się troszkę po terenie, zajechałem po Stafanowy Stok gdzie widać pozostałości odchodzącej zimy.

Stefanowy Stok w Bydgoszcz
Stefanowy Stok w Bydgoszcz © ury

Również w Myślęcinku w niedługim czasie otwarte zostanie Miasteczko Ruchu Drogowego. W oględzin wynika, ze prace są już ukończone, choć czuć jeszcze zapach farby ;)

Miasteczko ruchu drogowego w Myślęcinku
Miasteczko ruchu drogowego w Myślęcinku © ury

Powrót przez PKP Bydgoszcz Główna, jest plan przebudowy całego dworca i na pewno budynek na poniższym zdjęciu zostanie zastąpiony nowym.