Do szwagra - Bożenkowo

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 16.08.2013 | Komentarze 0

Co najmniej raz z sezonie udaje się pojechać do szwagra na działkę rowerem.
Zazwyczaj jadę przez Smykałę a wracam przez Żołędowo, nie inaczej było tym razem. W Smukalę zatrzymałem się na chwilę przy Kajaku - który jest pomnikiem ku pamięci spływu kajakowego z uczestnictwem Jana Pawała II. Dalej do końca ul. Smukalską i prosto lasem do Bożenkowa.

Kajak - pomnik ku pamięci spływu kajakowego z uczestnictwem Jana Pawała II © ury

Na rozdrożu
Na rozdrożu - szlaki piesze PTTK Bydgoszcz © ury

Staw w Bożenkowie © ury

Droga powrotna jest dłuższa co najmniej o 10km, ale też ciekawa. Początkowo jedzie się asfaltem do Bożenkowa II, a dalej do Maksymilianowa szeroką ubitą drogą szlakową. Później trzeba dojechać ulicą do Żołędowa, gdzie zaczyna się ścieżka rowerowa do Niemcza, a ta następnie łączy się z Myślęcinkiem. Z góry Myślęcińskiej na pustej drodze prędkość max. 50km/h (czuć szybkość ;))
Na koniec przejechałem jeszcze przez Wyspę Młyńską i popstrykałem kilka fotek.

Nad Brdą © ury

Nad Brdą - Przechodzący przez rzekę © ury

Na koniec przejechałem przez pergolę z mgiełką wodną dającą ochłodę w upale dni.

Pergola z mgiełką wodną © ury