Lipiec, 2013

Do Myśla z Margolą

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 06.07.2013 | Komentarze 0

Dziś kolejny dzień jazdy z Margolą, tym razem do Myśla odpocząć i poczytać książkę (wersja Margoli). Ja wytrzymałem tylko 20 minut i zacząłem myśleć jak objechać Osielsko aby do jechać do dobrze znanej ścieżki rowerowej z Fordonu.
Margola została na kocyku, a pojechałem Hipiczną do Niemcza. Nie wjeżdżając starą droga, skierowałem się łącznikiem do nowych ścieżek rowerowych w Niemczu. Na pierwszym dużym rodzie dałem w prawo, cały czas asfaltami (ul. Mickiewicza). Następnie główna droga prowadzi w lewo, a za 200m w prawo. W Osielsko wyjeżdża się przy Hotelu Millenium. Przecinany trasę na Gdańsk i jedziemy do końca, dalej w prawo i przy znaku < Fordon skręcamy w lewo. Tak dojeżdżamuy do asflatu w Czarnówczynie, w prawo w dół do krzyżówki (ul. Pod Skarpą) kierujemy się na Fordon, ale skręcamy kolejny raz w prawo i jedziemy szerokim duktem w lesie, który poprowadzi do początku ścieżki Fordon-Myślecinek.

Po powrocie Margola dalej czytała, wiec trzeba jej odjąć 20km ;)

Niemcz © ury

Czarnówczyn, wjazd do Bydgoszczy © ury

Margola © ury

Powrót do domu © ury

Do Ciela, powrót przez Białe Błota

Czwartek, 4 lipca 2013 · dodano: 04.07.2013 | Komentarze 0

Ciepło i coś wisi w powietrzu, ale przez 1h może jeszcze nie spadnie.
Krotko z Margolą do Ciela, dalej przez kładkę pieszo-rowerową i nawrót przez Białe Błota do Bydgoszczy.
PS. Po 21:00 spadło, trochę deszczu ;)

Margola © ury

Do Myśla

Wtorek, 2 lipca 2013 · dodano: 03.07.2013 | Komentarze 0

Miało być spokojnie do Myśla (po urlopie), ale pogoda zmusiła do większego wysiłku ;). Po dojechaniu do Wodociągów na Gdańskiej, skręciłem w prawo w kierunku trasy z Bydgoszczy do Osielska. Po wyjechaniu z lasu ujrzałem dużo granatową chmurę, ale była trochę na boku, więc pojechałem dalej.
Po kilku minutach pierwsze grzmoty dobrze, że las wysoki.
Wracałem na całym "gazie" ścieżką z Fordonu, mały deszczyk złapał mnie przy Zawiszy, później przy PKP większy, ale ulewy nie było.